tirsdag 22. desember 2009

JULAHILSINGER...

Uventa julehilsinger
Mitt glorite julatre.... med pynten eg fekk med meg frå jenteturen til Praha.... Den er så flott.....
Denne flotte julakule fekk eg hos ein famile, den er nett som meg... masse farge og turkis i bunn.... Den måtte berre få ein plass på mitt flotte tre.... Eg har og fått deilig sjokolade, nydelege kjeks som er konge med kaffe.... Pluss deilig kaffe.... Så fekk eg ei eske med noe jodlevatn... men ikkje minst noen uventa pakker som eg ikkje tør å åpne før til jul.... men eg er meget nyskjerrig på kva det er... tenk på den eine står det til solstrålen gunda..... meg det???? men det er ein flott tanke.... tenk å bli kalla det i desember.... Det varma kan du tru.....

.
Her er min favoritt blomst... Den fekk eg frå jobben, med ei nydeleg eske der det var bilde av ein bamse med nisselue.... Gjekk rett hjem hos meg....måtte berre legge den ut her.... FLOTT ikkje sant.... TULLIPANER ER BERRE VAKKER.....





1 kommentar:

gyldenkron sa...

Fine julehuset
Godt nytt år til deg
Det ligger en award til deg i bloggen min ;)