søndag 13. mars 2011

MØKSTER FOR ALLE!!!

 

Giveaway: Øy søker barnefamilie

I et par år har velforeningen Møkster Bu jobbet med å legge til rette for tilflytting på denne vakre, lille perlen ytterst i havgapet, sør for Bergen: øya Møkster. Planen har vært å få satt opp to eneboliger sånn at det kan være mulig å leie og dermed "teste ut" livet på en liten øy. Byggesøknaden er nå inne og vi feirer med blogglotteri og håper dere vil være med å spre ordet!
I løpet av høsten 2011 skal husene stå klar for utleie. Her er egen butikk og barneskole og et godt, inkluderende miljø. For å ta vare på skolen må vi prioritere barnefamilier. Les mer om øya på hjemmesiden. Ta kontakt ved spørsmål rundt husleie, muligheter for jobb etc: mokster.info@gmail.com
Premien er et valgfritt produkt fra Jippiyes Marked.
Trekning 27.03.2011
Reglene for lotteriet er:
1 lodd for kommentar her
+ 2 lodd om du tipser videre på egen blogg , facebook o.l. Bruk gjerne bildet over.
Altså 3 lodd til sammen. Husk å skrive hvor mange lodd du tar.
(Frivillige faste følgere er best, så det gir ikke ekstra lodd... men GØY om du vil!)
Lykke til!

Dette har eg haia frå møkster bu si side for eg vil gjerne være med å spre litt om Møkster, Dette er øya i mitt hjerte. her har eg budd i heile min barndom og hat tilbrint alle mine ferier her ute… Det er ei øy ein berre må ha opplevd, for den er berre unik….

hilsen GUNNIZ

1 kommentar:

Møkster Bu- sa...

Takk for flott reklame!